شهرک داروپخش


این منطقه با توجه به اینکه منطقه ای نوساز می باشد و ساخت و ساز و مدیریت شهری در این منطقه کاملاً اصولی و بر اساس استانداردهای روز شهر سازی انجام گرفته است  دارای آینده بسیار روشن و منطقه ای بسیار مناسب جهت سرمایه گذاری و سکونت در آینده نزدیک هست.

ویژگی های این شهرک

-اتصال چند متری به شهر فردیس برای تامین نیاز ها

-از غرب با یک خیابان 16 متری ویک 12 متری به جاده ملارد از جنوب به یک خیابان 16 متری ضلع شمالی بلوار 45 متری کیاتل طبق محاسبات این شهرک با ترافیک مواجه نخواهد شد.

-در این شهرک هیچگونه کوچه ای ندارد  وبا دو خیابان بزرگ 20متری وچهار خیابان 16 متری ویک خیابان 12 متری  درمجموع با 9 خیابان وسیع وبدون ترافیک به شهروندان سرویس میدهد.

تقریبا این زمین ها قواره های ۱۳۲۰ متری هست

مدیریت این تعاونی با شایستگی شجاعت وتدبیر  همراهی سهامداران توانسته  موفقیت های بزرگی را در این زمین ارزشمند انجام دهد

-تعاونی قدرتمند  وباتجربه داروپخش انجام پروژه های شهرک جنت آباد تهران مشتمل بر 1200 واحد مسکونی  وشهرک وایین شهریار مشتمل بر 8000 واحد مسکونی  را در رزومه خود دارد امید هست باتوجه به سابقه درخشان از عهده این پروزه ارزشمند نیز برآید ودر آینده ای  نزدیک شهرکی زیبا و مدرن تحویل اعضا دهد.

 

 

موقعیت شهرک داروپخش

 

استان البرز – شهرستان فردیس ،جاده ملارد، قبل از پل ارتش، کانال شرقی،روبروی دادگستری فردیس

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دادسرای عمومی و انقلاب فردیس و اداره پست فردیس و جایگاه سوخت دو منظوره البرز و درمانگاه پارسیان و کانال قرار گرفته است.
ایستگاه اتوبوس (فلکه سوم نزدیکترین به این محل می باشد) وجانمایی برای ایستگاه مترو در این مکان که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

مشاهده بر روی نقشه

آدرس تعاونی داروپخش:

کیلومتر 18 جاده مخصوص -خیابان داروپخش- شرکت دارو سازی داروپخش-دفتر تعاونی مسکن

مشاهده بر روی نقشه

اقدامات انجام شده:

 

عملیات راه

جدول کشی

صاف نمودن محل احداث خیابان ها وعابر

درخت کاری  در معابر

آزمایش های مربوط به خاک

گرفتن مجوزهای آب رسانی و شروع عملیات آبرسانی

گرفتن مجوز برای تراکم پنج طبقه روی پیلوت ویک طبقه همکف ویک طبقه منفی

پیگیری کردن کارهای مربوط به برق رسانی

مذاکرات تعاونی با سازنده‌ های بنام ومعتبر برای شروع ساخت وساز

گرفتن سندهای  زمین

تقسیم نمودن برای سهامداران با روشی کاملا شفاف ومنصفانه با حضور بسیاری از اعضا وسهامداران و به صورت پخش زنده در فضای اینترنتی قابل مشاهده برای همه بهترین مجمع را برای قرعه کشی انجام داده وتکلیف همه سهامداران را بدون کوچکترین ابهام مشخص کرده.

 

قیمت زمین داروپخش

شهرک مدرن داروپخش یکی از مدرن ترین شهرک مسکونی ایران خواهد بود.با توجه به خصوصیات بارز طرح آماده سازی این شهرک و  قابل رویت  بودن تمامی قطعات درنقشه پیاده سازی شده است و با خیابان بندی پهن و بدون کوچه وقواره های بزرگ(هر قواره بالای 1300 متر) وموقعیت ارزنده که دارد  و در نظر گرفتن وقرار دادن بخش های عمومی مانند مسجد پارک و.. یکی از گرانترین محله های این منطقه محسوب می شود.

ادامه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.